Sizzle

Hot New Rap Forum
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 cigs?

Go down 
AuthorMessage
Pinky

avatar

Female
Number of posts : 448
Age : 36
Home : ireland
Registration date : 2007-05-15

PostSubject: cigs?   Thu May 17, 2007 8:53 pm

how many of you smoke?

i was meant to be giving up but im back on them damm same old story for me i try my best and always fail Sad
Back to top Go down
View user profile
Menace
Admin
avatar

Male
Number of posts : 178
Age : 35
Home : Eating Your Whore....
Registration date : 2007-05-05

PostSubject: Re: cigs?   Fri May 18, 2007 5:54 am

thats cuz ya need some good support......an shit to help ya quit

never really smoked cigs.....


i used to smoke weed back in the day...but now i been smokeless for bout 7 years


yup
Back to top Go down
View user profile
Venderman

avatar

Male
Number of posts : 172
Age : 24
Home : Liverpool, New York
Hobbies : Video Games & Music
Registration date : 2007-05-04

PostSubject: Re: cigs?   Sat May 19, 2007 4:02 am

I'm to young to say I've smoked, but I don't think I'll really get into at all.
Back to top Go down
View user profile http://Totalspore.com
Pinky

avatar

Female
Number of posts : 448
Age : 36
Home : ireland
Registration date : 2007-05-15

PostSubject: Re: cigs?   Tue May 22, 2007 8:05 pm

Smoking is way to additive!!

but i have some news to report Very Happy

that i am only smokin now first in morning and then before bed LOL hey !! its a start lmao

not to say i have cravings now all the time though but i heard there bringin out an injection you can get for smoking hmmmm lol
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: cigs?   

Back to top Go down
 
cigs?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Sizzle :: Your first category :: General Chat-
Jump to: