Sizzle

Hot New Rap Forum
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Death

Go down 
AuthorMessage
Pinky

avatar

Female
Number of posts : 448
Age : 36
Home : ireland
Registration date : 2007-05-15

PostSubject: Death   Tue Jul 10, 2007 4:51 pm

Does Death Scare you?

I admit im scared of death..

how about you all?
What a Face
Back to top Go down
View user profile
Loz™

avatar

Female
Number of posts : 61
Age : 28
Home : west mids
Registration date : 2007-05-06

PostSubject: Re: Death   Tue Jul 10, 2007 4:56 pm

erm, not really, jus that ther wont be anything afta, lol i dont wana be stuck in limbo for the rest of eternity...

dont want it to be painful eitha...like death by chainsaw :'( ooo er
Back to top Go down
View user profile
Pinky

avatar

Female
Number of posts : 448
Age : 36
Home : ireland
Registration date : 2007-05-15

PostSubject: Re: Death   Tue Jul 10, 2007 4:58 pm

Loz™ wrote:
erm, not really, jus that ther wont be anything afta, lol i dont wana be stuck in limbo for the rest of eternity...

dont want it to be painful eitha...like death by chainsaw :'( ooo er


omg death by chainsaw now that wouldnt be nice at all........

whats the way you would die if you had the chance?
Back to top Go down
View user profile
Loz™

avatar

Female
Number of posts : 61
Age : 28
Home : west mids
Registration date : 2007-05-06

PostSubject: Re: Death   Tue Jul 10, 2007 5:06 pm

lol omg

y jaz? what r u gonna dooooooo? :'(

erm...omg u know what i dunno...can u give me choices? LOl
Back to top Go down
View user profile
gb617uk

avatar

Male
Number of posts : 377
Age : 39
Home : Where Your at ;-)
Humour : funny
Hobbies : playing guitar/music
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: Death   Wed Jul 11, 2007 5:49 pm

i dont fear death ,but the moment of death is a concern..i want to go in the arms of my beautiful gf
Back to top Go down
View user profile
Pinky

avatar

Female
Number of posts : 448
Age : 36
Home : ireland
Registration date : 2007-05-15

PostSubject: Re: Death   Wed Jul 11, 2007 6:56 pm

Loz™ wrote:
lol omg

y jaz? what r u gonna dooooooo? :'(

erm...omg u know what i dunno...can u give me choices? LOl


lmao doont worry im not gonna kill myself or anything lol!

i was just wondering... some ppl say they would like to go quick if they had a choice....

i mean if it was me it would have to be overdose with pills and some drink lol i would hate to drown that a horrible way to go ...watering filling your lungs and smothering you...ewww dosent bare to think about it!
Back to top Go down
View user profile
gb617uk

avatar

Male
Number of posts : 377
Age : 39
Home : Where Your at ;-)
Humour : funny
Hobbies : playing guitar/music
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: Death   Wed Jul 11, 2007 8:04 pm

just slip away as if goin to sleep..,,in my gf arms ,,thats my choice
Back to top Go down
View user profile
Loz™

avatar

Female
Number of posts : 61
Age : 28
Home : west mids
Registration date : 2007-05-06

PostSubject: Re: Death   Wed Jul 11, 2007 9:56 pm

Pinky wrote:
Loz™ wrote:
lol omg

y jaz? what r u gonna dooooooo? :'(

erm...omg u know what i dunno...can u give me choices? LOl


lmao doont worry im not gonna kill myself or anything lol!

i was just wondering... some ppl say they would like to go quick if they had a choice....

i mean if it was me it would have to be overdose with pills and some drink lol i would hate to drown that a horrible way to go ...watering filling your lungs and smothering you...ewww dosent bare to think about it!


i was thinkin more along the lines of you killin me Crying or Very sad

but yer, i nearly drowned once, wasnt nice! Embarassed well, i was stuck underwater in the sea for like 2 seconds......I WAS YOUNG! Embarassed
Back to top Go down
View user profile
Pinky

avatar

Female
Number of posts : 448
Age : 36
Home : ireland
Registration date : 2007-05-15

PostSubject: Re: Death   Thu Jul 12, 2007 9:30 pm

Loz™ wrote:
Pinky wrote:
Loz™ wrote:
lol omg

y jaz? what r u gonna dooooooo? :'(

erm...omg u know what i dunno...can u give me choices? LOl


lmao doont worry im not gonna kill myself or anything lol!

i was just wondering... some ppl say they would like to go quick if they had a choice....

i mean if it was me it would have to be overdose with pills and some drink lol i would hate to drown that a horrible way to go ...watering filling your lungs and smothering you...ewww dosent bare to think about it!


i was thinkin more along the lines of you killin me Crying or Very sad

but yer, i nearly drowned once, wasnt nice! Embarassed well, i was stuck underwater in the sea for like 2 seconds......I WAS YOUNG! Embarassed

would i kill you :O LOL

wow nearly drowned? that must have been well scary"
Back to top Go down
View user profile
Loz™

avatar

Female
Number of posts : 61
Age : 28
Home : west mids
Registration date : 2007-05-06

PostSubject: Re: Death   Fri Jul 13, 2007 2:48 pm

lol erm i forget...i think it was at the time, scary thing was that no-one noticed LOL!!!
Back to top Go down
View user profile
Pinky

avatar

Female
Number of posts : 448
Age : 36
Home : ireland
Registration date : 2007-05-15

PostSubject: Re: Death   Mon Jul 16, 2007 6:22 pm

lol how does sumin one not notice sumone drowning?? unless there was no one with you? but yes drowning would be such a bad way to die
Back to top Go down
View user profile
Loz™

avatar

Female
Number of posts : 61
Age : 28
Home : west mids
Registration date : 2007-05-06

PostSubject: Re: Death   Mon Jul 16, 2007 11:11 pm

i dunno they wer on the beach or umthin LOL n i was off the the side, i jus remeber standin up n them not havin even looked that way LOL
Back to top Go down
View user profile
gb617uk

avatar

Male
Number of posts : 377
Age : 39
Home : Where Your at ;-)
Humour : funny
Hobbies : playing guitar/music
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: Death   Wed Jul 25, 2007 5:39 pm

i agree with the pink 1 ..drownin would be terrible
Back to top Go down
View user profile
chess



Female
Number of posts : 3
Age : 29
Registration date : 2007-12-18

PostSubject: Re: Death   Tue Dec 18, 2007 2:39 pm

why scare something that is gonna happen anyway?
so no, don't scare death, BUT the way I'm gonna die, that can be creepy.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Death   

Back to top Go down
 
Death
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Why i despise death metal
» Discern - Christian Death Metal
» Death Cult's Tales Of Terror
» Dogs of Pray - Death Will Have To Wait
» Mocking Death

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Sizzle :: Your first category :: General Chat-
Jump to: